Engagement of Hirman & Zati @kuala terengganu


Akhirnya berlalu jugak minggu-minggu yang chaotic yang penuh dengan kerja yang menimbun dan bersiap sedia untuk 1 lagi bulan paling havoc untuk wedding photographer...Disember! tu sebab aku kena siapkan semua kerja-kerja yang tertangguh sebelum masuk bulan tu...kalau x jawabnyer lagi menimbun laa... dah le tu aku membebel.

Kali nie aku persembahkan pulak pertunangan Hirman & Zati nun jauh di Seberang Takir, Kuala Terengganu. Dah lama gak aku x pegi Terengganu nih..dah dekat 15 tahun. semua dah berubah...makin maju. event ni berlangsung pada 3/10/09 dan semuanya berjalan lancar.. Alhamdulillah!

Terima kasih tak terhingga kepada bakal pengantin dan keluarga yg amat sporting dan menjaga keperluan saya semasa menjalankan tugas di sana (hehehehe) ok laa! enjoy the series!

























Popular Posts

Image

Athirah + Hafiz